suitandtiedad.blogg.se

Reflektioner i vardagen av en blivande pappa med synpunkter på allt och inget. De flesta pappabloggar drivs i helylle-anda där allt är "glass och ballong". Vem tar upp hur det är att brottas med försäkringskassan, hur det är att välja vagn som man eller hur fan man tacklar modern till sitt blivande barn när hon käkar jord ur rabatten i bara morgontofflorna? Ingen. Definitivt inte i kostym!

Shades

Publicerad 2015-09-08 11:55:12 i Allmänt,

Kan faktiskt inte hålla mig utan måste skriva av mig lite angående mina nya solbrillor. 

Ja nu är dom väl inte nya längre men i början av sommaren var dom det och jag gick in i en period av solsken och klarblå himmel med gott självförtroende och en känsla av välbefinnande.

Då kom regnet och inte förrän augusti var över kunde jag sätta mig ner och känna efter hur bra dom hade varit. 

Jävligt bra!

Woodbrand levererar glasögon som signalerar kvalité och design. Det räcker med att kika på asken de levereras i så förstår man att det här är på riktigt. 


Bambushades som flyter i vattnet och som väger i princip noll. Människor i farten och båtfolk behöver inte längre oroa sig över att deras dyra glasögon sjunker till botten av en sunkig insjö. 

Helt fantastiskt. 


Woodbrand. Göteborg. Solglasögon. Jag kan varmt rekommendera dessa solbrillor och inte bara för att dom är sjukt snygga, sköna och gjorde i bambu utan också för att John på detta magiska företag ger dig utmärkt service! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela